Wat is de Rotary Santa Run?

De Rotary Santa Run is een wandeltocht waarbij de deelnemers in een grote stoet, verkleed als kerstman of kerstvrouw of kerstkind, een wandeltocht maken voor het goede doel. In 2008 begonnen als evenement van Rotary Club Gorinchem, waarna dit voorbeeld door vele Rotary Clubs in het hele land is gevolgd. Zo is de Rotary Santa Run in 2019 in 58 verschillende steden georganiseerd met een gezamenlijke opbrengst van ongeveer € 450.000,-. Hiermee werden meer dan 100 goede doelen ondersteund. Na de Coronacrisis staat voor 2022 de Rotary Santa Run weer op vele plekken op de agenda. Zo ook in Boskoop! Samen met het team van Boskoop 800 jaar.

Verzamelen en wandelen
Mooier kan Kerstmis 2022 niet beginnen! Voor het goede doel gaan we voor 800+ kerstmannen, -vrouwen en -kinderen die een gezellige tocht door centrum Boskoop wandelen. De tocht is ongeveer 5 km lang. Onderweg kom je allerlei sfeermakers tegen. Aan het eind krijg je een herinneringsmedaille.

Donderdag 20 december 2022: verzamelen op het parkeerterrein van Bethelkerk, Koninginneweg,  Boskoop
Alle Kerstmannen, -vrouwen en -kinderen verzamelen op zaterdag 10 december 2022 vanaf 14.30 uur bij de feesttent op het parkeerterrein van Bethelkerk en hier is ook de finish. We reiken hier ook om 17:30 uur de cheque voor het goede doel uit en doen voorafgaand aan de wandeltocht hier de warming-up. Klokslag 15.00 uur is het HO-HO-GO. De gezellige wandeltocht van jou en 800+ welgemutste goede-doel-collega’s begint!

koop tickets

* Ticket wel betaald maar niet ontvangen? Neem CONTACT op.